Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Μια βαφτιση, 2 μαμαδες κ ενας παπάς.

Μετα απο μια βαφτιση...μα τι περιεργη βαφτιση....περιεργη με την εννοια οτι ηταν μια καθαρα gay βαφτιση και ο κοσμος ολος ηταν τοσο ανετος γιατι πιστευω οτι το ολο θεμα ξεκιναει απο εμας τις ιδιες!

Καλεσαμε δικους μας φιλους, φιλους γονιων μου, γονιων της και καποιους που προεκυψαν...δεν χρειαστηκε να πουμε η να δειξουμε η να δηλωσουμε κατι. Σε ολη τη διαδικασια της βαφτισης, στη θεση των γονεων οπου βαφτιζετε το μωρο ημουνα εγω και η φιλη μου. ΣΕ ΟΛΗ!

Τον ειχα στην αγκαλια μου, της τον εδινα..μου τον εδινε...ο παπας θεός, ο οποιος ηταν μια χαρα ανετος με εμας και στο τελος μαλιστα ζητησε οποια απο τις δυο θελει να υπογραψει τα χαρτια του...μοιαζαν ολα για μενα σαν ονειρο...ενοιωθα οτι ολα ηταν φυσιολογικα!

Τι περιεργο να χαιρεσαι με κατι τοσο απλο γιατι τοσο απλα κανεις δε σε εκρινε και ολα ηταν οπως θα επρεπε να ειναι για μια οικογενεια που κανει κατι για το μωρακι της...

Η βαφτιση αυτη ηταν και την νιωσαμε επισης σαν γαμος...συμβολικα η ενωση της οικογενειας, συγγενεις, φιλοι , αγαπημενοι ολοι μαζι σε εναν πανεμορφο χωρο που θυμιζε αληθεια και ελευθερια σε ολα τα επιπεδα..

Περασα ομορφα γιατη ημουν ο εαυτος μου. Κ αυτο θελω να σας συμβουλεψω οσες με διαβαζετε...να ειστε ο εαυτος σας σε ολο αυτο το ταξιδι γιατι μονο αυτο θα σας δινει δυναμη να συνεχιζεται και να μη σας νοιαζει το παραμικρο προκειμενου να φτασετε το ονειρο σας.
Ο εαυτος σας ακομα κ αν αυτο ενοχλει....κανεις δε θα μας πει πως κ με πιο τροπο θα ζησουμε. Εχω καταλαβει οτι θελω να χαρισψ στο παιδι μου οτι καλυτεορ εχω και σε αυτο τιποτα δε θα σταεθι εμποδιο.


θα παρατηρησετε οτι με το που θα εχετε το μωρο στα χερια σας, αυτο και μονο θα ειναι το κινητρο για να επιδιωκετε την αληθεια για το ποια ειστε. Κατι αλλαζει...δεν γραφεται αυτο που λεω...θα το νιωσετε.

Αυτο που ξερω ειναι οτι μεχρι τωρα σε ολα μου τα βηματα δεν εχω νιωσει απο πουθενα κατι αρνητικο για την επιλογη μου...εκτος κ αν πλεον εχω τα ματια μου κλειστα προς τετοια θεματα γιατι κοιταω ενα ηλιο: τον γιο μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου