Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

διαλεχτε το καλο σπερμα


 Η cryos spermbank εχει χιλιαδες δοτες απο ολο το κοσμο και διαλεγεις αναλογα με την εθνικοτητα, τα χαρακτηριστικα, το ιστορικο υγειας της οικογενειας, καθως επισης σε μερικους δοτες εχεις την ευκαιρια να τους δεις απο παιδικη φωτογραφια και να δεις αν σου αρεσει η οχι.

Εμεις προτιμησαμε να εχει μια φωτογραφια γιατι ειχαμε και μια μικρη περιεργεια. Ειδαμε παρα πολλους, σε σημειο που κουραζομασταν και αφηναμε λιγες μερες να περασουν και ξαναβλεπαμε...βεβαια μπερδευομασταν και μετα δεν θυμομασταν τιποτα και κανεναν. Ειχαμε αποφασισει οτι τον θελαμε απο τις Βορεις χωρες της ευρωπης Δανια, Ολλανδια...Νορβηγια....ξανθος γιατι ειμαι εγω ξανθια και ηθελε η φιλη μου να παρει και κατι απο μενα!!!

Καταληξαμε στον Monter , ολοι οι δοτες ειναι καταγεγραμμενοι με ψευδωνυμο. Αν ζουσαμε σε καποιες αλλες χωρες θα μπορουσαμε να εχουμε την ευκαιρια να εχει τη δυαντοτητα το παιδι να αναζητησει τον μπαμπα του οταν μεγαλωσει. Υπαρχει αυτο και γινεται. Αλλα λογω καποιων νομων στην Ελλαδα δεν επιτρεπεται οποτε αφου το κανουμε εδω...δεν εχουμε το δικαιωμα αυτο.

Ο monter ειχε μια παιδικη φωτογραφια που μου εμοιαζε παρα πολυ , εμενα ως παιδι και ισως να ηταν κι αυτος ενας λογος που τον επιλεξαμε. Αλλος σημαντικος λογος ηταν η γνωμη του προσωπικου της τραπεζας την οποια μπορεις να διαβασεις, η γνωμη του ιδιου και ο προσωπικος του λογος για να δωσει το σπερμα του, και σιγουρα και το ιστορικο υγειας της οικογενειας. Κοιτουσαμε να μην υπαρχουν τουλαχιστον ασθενειες κληρονομικες...


Ο λογος του ηταν πολυ συγκινητικος και μας αρεσε πολυ. Ειπε οτι "επειδη ο καλυτερος μου φιλος μαθαμε οτι ειναι απο δοτη σπερματος γεννημενος, σκεφτηκα οτι αν δεν υπηρχε αυτη η δυνατοτητα για την μητερα του εγω δεν θα ειχα τον καλυτερο μου φιλο στη ζωη μου σημερα και ετσι θελω να βοηθησω ανθρωπους που θελουν να εχουν παιδια και δυσκολευονται.."


Τυπος σπερματος που διαλεγεις?

απο κατω σου εχει τι τυπο σπερματος επιλεγεις. Εμεις αυτη τη φορα δεν ασχοληθηκαμε με το θεμα γιατι ηδη το ειχε το σπερμα το "κακο"κεντρο αυτο, οποτε δεν ηταν δικο μας θεμα αλλα θα επανελθουμε στην επιλογη και στο τι πρεπει να διαλεξετε!

Τα καλυτερα ερχονται..






 














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου