Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Σπερμασυγχυση!



Ειμασταν εξαλλες με την γκρινιαρα γυναικολογο που τα Σαββατοκυριακα της ηταν πολυτιμοτερα απο το ονειρο μας και την πραγματοποιηση του. Δεν ειναι ευκολη υποθεση ολο αυτο και απο θεμα χρηματων και ψυχολογικα. Ενιωθα οτι αυτο δε θα μας παει πουθενα και με ενοχλουσε η ολη διαδικασια. Ειχαμε ξεμεινει και απο εφοδια (σπερμα) και ολα επρεπε να γινουν απο την αρχη.

Ειχαμε αρχισει τις συνομιλιες παλι με τη γιατρο και την ημερα που συναντηθηκαμε μας ειπε οτι μαλλον θα πρεπει να λειψει για ενα συνεδριο και αν ειναι να κανουμε εμεις τους υπερηχους και θα μιλαμε τηλεφωνικα... Σκεφτηκα κι εγω, τι να γινει αφου της ετυχε αυτο εμεις τον κυκλο αυτο δεν τον χανουμε , θα το παμε ετσι."Θα γυρισετε εγκαιρα για τη σπερματεγχυση", την ρωτησα αλλα δεν ηξερε και ειπε οτι θα το βλεπαμε στη πορεια, μπορει και να προλαβαινε...

Και αν δεν προλαβαινε? Τι περιμενε δηλαδη? Ειχαμε αρχισει να θυμωνουμε μαζι της μεσα μας (καιρος ηταν) αλλα δεν ειχαμε και πολλες επιλογες.



Εντελως τυχαια και την καταλληλη στιγμη μας τηλεφωνει ο καλος κυριος απο την καλη τραπεζα σπερματος που τα θελει ολα νομιμα και σωστα να μας πει οτι επισημα πλεον αυτος θα φερνει απο την cryos στην Ελλαδα και θα δινει σε ολες τις αλλες κλινικες και οποτε θελουμε μπορουμε να παρουμε απο εκεινον.
Αυτο ηταν ενα καλο σημαδι και αμεσως τον ρωτησα για τον δοτη που μας ενδιαφερει, αν τον ειχε στην τραπεζα του ωστε τουλαχιστον να γλιτωναμε τα εξοδα αποστολης...και φυσικα, οχι δεν τον ειχε. Τοτε καταληξαμε οτι θα ξαναπαραγγειλουμε απο την cryos αυτο που θελουμε αλλα αντι να το στειλουμε στο Ιασω, για καποιο λογο ειπα να παει στον δικο του χωρο...

Δε με ενοιαζε τι θα καναμε με τη γιατρο αλλα το ενστικτο μου μου ελεγε να μην το ξαναπαω εκει. Ετσι κι εγινε. Ενα μεσημερι καθομαι μπροστα στον υπολογιστη και αποφασιζουμε να παραγγειλουμε διπλη δοση του δοτη. Ειχαμε μαθει πλεον οτι δεν συνηθιζουμε να πιανουμε με τη μια, οποτε να γλιτωσουμε και λιγα χρηματα απο εξοδα αποστολης. Εβαλα τη διευθυνση της καλης τραπεζας και συνεχιζαμε να πηγαινουμε ολη εκεινη την εβδομαδα στο Ιασω για υπερηχους. Επικοινωνουσαμε και με τη γιατρο τηλεφωνικα μεχρι που αρχισε παλι τα περιεργα...

"Κοριτσια δεν το βλεπω να ειμαι εκει οταν ειναι η ωρα και καλυτερα να βρειτε καποια εσεις να σας το κανει η αλλιως να σας προτεινω κι εγω καποια..."



Ολα αυτα 3 μερες πριν να γινει η σπερματεγχυση. Εμεις σε πληρη συγχυση και πλεον ζουσαμε μια σπερμασυγχυση! Το κεφαλι μου πηγαινε να σπασει, εψαχνα να βρω λυσεις. Το σπερμα ειχα φτασει μια χαρα μεσα σε 2 μερες και απο εκει ειμασταν οκ. Της φιλης μου το αυγο μεγαλωνε και εγω επρεπε να βρω αμεσα γιατρο να το κανει!


Ειχα στο κινητο μου το τηλεφωνο μιας γιατρου που μου ειχαν προτεινει κατι φιλες και δεν την ειχα παρει ποτε γιατι οι συνθηκες δεν το ειχαν φερει στο προσκηνιο..Για καποιο λογο, αυτες οι φιλες μου ειχαν κανει προσφατα μια επεμβαση μαζι της και μου ειχαν πει τα καλυτερα οποτε δεν ειχα τιποτα να χασω απο το να την παρω τηλεφωνο και να ρωτησω πολυ αμεσα αυτο που ηθελα.

Ητανε γυναικολογος απο τη Θεσσαλονικη και σπανια βρισκοτανε Αθηνα. Επισης συνεργαζεται, ειχα ακουσει , με μια ομοιοπαθητικο, και η ιδια ειναι κατα των φαρμακων οποτε ηταν και στο στυλ μας. Οσο λιγοτερα φαρμακα, τοσο καλυτερη υγεια...

Οδηγουσα και καπως απελπισμενη σκεφτομαι "κατσε να την παρω τωρα, θα δειξει"

Ειχα ηδη αρχισει να σκεφτομαι για εξωσωματικες και ορμονες...και απλα δεν ηξερα πως θα επειθα τη φιλη μου να παμε για αλλο τροπο. Δεν ειχα σκοπο μετα απο αυτη τη προσπαθεια να συνεχισω αυτη την αγωνια και το κυνηγητο με γιατρους και σπερματα. Μπορει να ειχα πει οτι θα δοκιμασουμε 6 φορες αλλα η 4η φορα ενιωθα να μοιαζει με την 100η, οποτε δεν το εβλεπα να ξαναπροσπαθουμε αμεσα.
Η φιλη μου αντιθετα σε ολα ηταν πολυ θετικη. Παντα με θετικη σκεψη και παντα με μια τοσο μεγαλη ελπιδα που δεν το εβαζε κατω.
Εγω πιο πολυ ημουν του πρακτικου. Να βρω, να κανονισω, να οργανωσω, να μιλησω με κοσμο και να διερευνησω. Εκεινη ηταν στο να πιστευει και να μην το βαζει κατω!

Την παιρνω τηλεφωνο μες στο αγχος και της λεω " Γεια σας κυρια Σ. , δε με γνωριζετε, αλλα εγω με τη φιλη μου, εχουμε ενα θεμα και θα ηθελα να σας ρωτησω αν κανετε σπερματεγχυση και αν ειστε Αθηνα"
-Ναι κανω και ναι ειμαι Αθηνα, σε τι μπορω να βοηθησω; (αχ δοξα τω θεο!)
-Η κατασταση εχει ως εξης....(της εξηγησα οσο πιο συντομα το ιστορικο)  μπορειτε να κανετε στη φιλη μου σπερματεγχυση το Σαββατο?
-Περαστε απο το γραφειο μου το Σαββατο να τα δουμε ολα και αν ειναι το κανουμε. Εσεις απλα να δειτε αν η τραπεζα που εχετε το σπερμα θα το στειλει Σαββατο.

Ημουν τοσο χαρουμενη με ολο αυτο και ειδικα με το θεμα Σαββατο. Η προηγουμενη γυναικολογος μας ειχε αγχωσει τοσο πολυ που δεν τολμουσα να το σκεφτω σαν πιθανη μερα. Ομως ελα που η ολη διαδικασια επεφτε παλι σαββατοκυριακο και ελα που επιτελους ενιωσα εστω και τηλεφωνικα οτι μιλουσα με επαγγελματια γιατρο και ανθρωπο!

Οδηγουσα προς το νοσοκομειο να κανουμε τον υπερηχο και ειπα τα νεα στη φιλη μου. Καναμε τον υπερηχο και μετα που μιλησαμε στην γκρινιαρα γυναικολογο μας λεει "σας βρηκα μια που μπορει να σας βοηθησει με τη σπερμαεγχυση"
και της απανταω "οχι ευχαριστω, βρηκαμε αλλη"

Εκει ενιωσα οτι ηταν και η τελευταια φορα που της μιλουσα. Δεν ειχα ιδεα τι θα γινοταν με την καινουρια αλλα πλεον ηξερα οτι αυτη δεν ηταν για εμας και μονο κακη ενεργεια μας εδινε. Μας εμενα αλλος ενας υπερηχος να κανουμε στο πακετο μας του νοσοκομειου και οταν ρωτησα αν μπορουμε να το κανουμε Σαββατο , με κοιταξαν με απορια και μου ειπαν οχι δεν γινεται , μονο σε εκτακτες περιπτωσεις.
Θυμωσα παρα πολυ γιατι ειδα οτι τελικα το να εισαι γιατρος η το να προσφερεις ιατρικες υπηρεσιες στην Ελλαδα εχει ωραριο και εχει και Σαββατοκυριακα αδεια, και διακοπες και ολα. Πιστευα οτι το να εισαι γιατρος σημαινει να εισαι εκει οταν ειναι απαραιτητο και οταν σε χρειαζεται ο ασθενης. Εμεις την χριεαζομασταν αυτη τη γιατρο γιατι δεν καθοριζουμε εμεις την ωορηξια αλλα υποτιθεται οτι ειμαστε ομαδα για να το κανουμε οσο το δυνατον καλυτερα γινεται.
Δυστυχως δεν το ειδα απο κανεναν και δεν το ενιωσα απο πουθενα.

Παμε για καινουρια ενεργεια!


















5 σχόλια:

  1. Στελνουμε κι εμεις πολλη απο τη δικη μας θετικη ενεργεια και ευχομαστε τα καλυτερα..
    Καλη επιτυχια μεσα απο την καρδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω πολυ letters u will never read...
    ειναι σημαντικο για μενα να ξερω οτι καποιες, εστω και λιγες, με διαβαζουν!!

    ευχομαι τα καλυτερα και σε εσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μπέρδεμα! Τι άγχος! Όπως το είπες, λες και εσύ η ο ασθενής διαλέγει πότε θα χρειαστεί ιατρική βοήθεια!

    Πάντως βλέπω από όλα αυτά που γράφεις πως ο ρόλος σου σαν ima έχει ήδη αποδεδειχθεί να είναι πάρα πολύ σημαντικός. Βοηθάτε η μια την άλλη. Δεν μπορώ να φανταστώ να έτρεχε η φίλη σου να ψάχνει μόνη της γιατρό, άλλο γιατρό, σπέρμα, άλλο σπέρμα, ιατρείο, άλλο ιατρείο, κλπ μαζί με το δικό της άγχος να φροντίζει την υγεία της, τη δουλειά της, κλπ.

    Σε αυτή τη κοινωνία μου φαίνεται πολύ σημαντικό (ψυχολογικά και πρακτικά) να μοιράζεται η εμπειρία και στις δυο. Εάν γίνετε αυτό βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ θετικη ενεργεια και απο 'μενα! ευτυχως που βρηκατε σωστη επαγγελματια (αυτη η δικαιολογια του ΣΚ μου αναψε τα λαμπακια!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. i mia tin alli prepei na ti voithaei giati ine mia koini apofasi...prepei me tin ennoia oti thelo k to kano!
    den ine panta eukolo, iparxoun tsakomoi , iparxun neura, k iparxoun k katastaseis pou apla anarotiese telika axizei...alla telika kataligeis oti nai..kai ine kalo na pernas apo ola auta gia na katalixeis sto oti axizei!

    i alli ginekologos den ipoferotan me tetoia simperifora. ine gia na douleeui se dimosia ipiresia! alla xairomai apo tin alli pou egine etsi giati mathame polla. k ftasame tin ora pou eprepe stin kali ginekologo.

    i istoria den telioni edo sinexizetai....exoume polla akoma na moirastoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή